ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2018، توجه ویژه‌ای به گیمرها و محصولات حوزه‌ی گیمینگ داشت.

ایسوس از کامپیوتر گیمینگ GL12 رونمایی کرد

ایسوس حضور پر‌رنگی در نمایشگاه CES 2018 داشت. این شرکت بازه‌ی گسترده‌ای از محصولات گیمینگ معرفی کرد که قطعا توجه علاقه‌مندان این حوزه را بیش از پیش به خود جلب می‌کند.

اولین محصول گیمینگ ایسوس در نمایشگاه CES، دسکتاپ قدرتمند مخصوص بازی ROG STRIX GL12 است. به گفته‌ی ایسوس، خریداران می‌توانند این محصول را در قدرتمند‌ترین نمونه‌ی خود و با پردازنده‌ی شش هسته‌ای نسل هشتم اینتل Core i7 خریداری کنند که به‌صورت پیش‌فرض تا حداکثر سرعت کاری ۴.۸ گیگاهرتز اورکلاک شده است. ایسوس هنوز مدل دقیق این پردازنده را اعلام نکرده است؛ اما به توجه به مشخصات آن می‌توان استفاده از نمونه‌ی اینتل Core i7-8700K را که برای عرضه در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری برنامه‌ریزی شده، حدس زد. در بخش گرافیکی نیز پردازنده‌ی قدرتمند GTX 1080 انویدیا وظیفه‌ی پردازش را برعهده خواهد داشت. 

به‌جز بخش پردازنده‌های دسکتاپ ROG STRIX GL12، به گفته‌ی ایسوس این کامپیوتر گیمینگ قابلیت تعویض سریع و آسان حافظه‌های ذخیره‌سازی دارد. به انتخاب کاربران، امکان تجهیز STRIX GL12 به حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی SSD در کنار حداکثر ۲ ترابایت هارددیسک نیز در دسترس است.

کامپیوتر ایسوس ROG STRIX GL12

کامپیوتر جدید سری ROG از پلتفرم آئورا سینک برای همگام‌سازی تصاویر و نورپردازی بین تمامی لوازم جانبی تحت پوشش این فناوری بهره می‌برد. بخش کناری و شفاف این کامپیوتر با پشتیبانی از آئورا، قابلیت نورپردازی و نمایش ۱۶ میلیون رنگ دارد. پلتفرم آئورا الگو و رنگ‌های خاص را بین تمامی دستگاه‌های تحت پوشش آن، اعم از موس، کیبورد، کیس و مانیتور به نمایش می‌گذارد.

ایسوس در طراحی بدنه‌ی کامپیوتر ROG STRIX GL12 از خطوط تیز استفاده کرده و این سبک از طراحی را نامتعارف و خشن عنوان کرده است تا نظر گیمرها را به خود جلب کند.

کامپیوتر ایسوس ROG STRIX GL12 از ماه آوریل (فروردین‌ماه) به‌صورت رسمی به فروش خواهد رسید. هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت این کامپیوتر گیمینگ اعلام نشده است.